Ευάγγελος Κουτρουμπέλης
Ομιλία περί αποκρυφισμού στους φοιτητές της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης (1994)

(ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ MP3)
(σημ. το ηχητικό αρχείο βρίσκεται στο τέλος της εισαγωγής)

Το Μάιο του 1994, λίγους μόλις μήνες μετά την αποκάλυψη της δράσης των σατανιστών της Παλλήνης και ενώ είχε προηγηθεί φανερή έξαρση του σατανισμού στα 1992 και ΄93, με σχετικά γεγονότα στο Χαλάνδρι, το Βόλο, την Κέρκυρα, την Κρήτη, την Κοζάνη, κ.α., ακόμη και μεταξύ της μαθητιώσας νεολαίας, έγινε η ομιλία αυτή του κ. Ευάγγελου Κουτρουμπέλη, πάντοτε επίκαιρη, στο Δ΄ Αμφιθέατρο της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Κουτρουμπέλης υπήρξε ένας από τους επιφανέστερους μάγους και εωσφοριστές της Ελλάδας την δεκαετία του 1980, αν όχι ο κορυφαίος αυτών· η «σταδιοδρομία» του επί 18 χρόνια στους χώρους του αποκρυφισμού ξεκίνησε στη νεότητά του από τις πολεμικές τέχνες και την – όπισθεν εκείνων - ασιατική φιλοσοφία/μαγεία, και πέρασε από το σαμανισμό σταδιακά στον εωσφορισμό. Μετά την απομάκρυνσή του από τη μαγεία, υπήρξε ιδιαίτερα αποκαλυπτικός για την έκταση της διείσδυσης του αποκρυφισμού στη ελλαδική κοινωνία, όπως λ.χ. με σχετικό του άρθρο στο περιοδικό Τηλεθεατής με τίτλο «Έρχομαι από το σκοτεινό βασίλειο του εωσφόρου», ενώ την ίδια εποχή, στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έλαβε μέρος και σε πολλές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές κατά του αποκρυφισμού. Αργότερα ο Ευ. Κουτρουμπέλης υπηρέτησε ως δημοσιογράφος στο «Αίγιο TV», ενώ το έτος 1994 είχε εκδώσει και το βιβλίο του «Ο λαοπλάνος».

Η ομιλία αυτή πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Φοιτητών της Θεολογικής Σχολής, υπό τον κ. Ευάγγελο Δάκα, προς ενημέρωση του θεολογικού και φοιτητικού κόσμου και φιλοξενήθηκε στο μάθημα του Καθηγητού Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση, ο οποίος προλογίζει και συντονίζει τη συζήτηση. Η ηχογράφηση έγινε από φοιτήτρια της Θεολογικής Σχολής. Παρίσταντο και οι Καθηγητές κ. Ιωάννης Καλογήρου και κ. Βενιζέλος Χριστοφορίδης που έκαναν σχετικές παρεμβάσεις και ερωτήσεις (που όμως παραλείψαμε).

Από το σημείο 50΄40΄΄ εκκινούν οι ερωτήσεις των φοιτητών και Καθηγητών, τις οποίες απαλείψαμε λόγω χαμηλής ηχητικής ποιότητάς τους, αφίνοντας μόνο τις απαντήσεις.

Πέραν από τις πολύ ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις του κ. Κουτρουμπέλη για τις ποικίλες και συχνά δυσδιάκριτες εκφάνσεις του φαινομένου του αποκρυφισμού, είναι σημαντική η σύνδεση των φαινομένων αυτών τόσο με την παγκόσμια συνωμοσία των ισχυρών trust και των μυστικών εταιρειών, όσο και με την προπαγάνδα της παραψυχολογίας, της αστρολογίας και γενικώς της ψευδο-επιστήμης.

  •  Στην αρχική του τοποθέτηση ο ομιλητής, μεταξύ άλλων πολλών τόνισε ότι:

Ο διάβολος εκμεταλλεύεται την άγνοια, την ημιμάθεια και την αδιαφορία των ανθρώπων·  θέλει να πείσει ότι ο ίδιος δεν υπάρχει, αλλά ότι υπάρχουν καλά και κακά πνεύματα, πνεύματα poltergeist, ερευνώμενα από την παραψυχολογία. 

Είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η μαγεία με την παραψυχολογία, την αστρολογία και τον αποκρυφισμό, ο δε πατέρας όλων αυτών είναι ο διάβολος. Δεν υπάρχει καλή και κακή μαγεία. Είναι ψεύδος του αποκρυφισμού ότι δήθεν ο άνθρωπος θα γίνει Θεός κατα φύσιν, με τη βοήθεια του αποκρυφισμού, κι όχι κατά χάριν, όπως λέγει η Εκκλησία· είναι ψευδής η ωραιοποίηση του κακού που κάνουν οι μυστικές εταιρείες (Μασονία, Θεοσοφία) ζωγραφίζοντας ως καλό τον «εωσφόρο», δήθεν παροχέα του φωτός. Η λεγομένη «αυτοπραγμάτωση, αυτοσωτηρία, αυτολύτρωση» είναι απάτη του αποκρυφισμού· οι ειλικρινέστεροι των αποκρυφιστών γνωρίζουν ότι οι «εξαίρετες-υπερφυσικές» δυνάμεις τους προέρχονται από τις δυνάμεις του σκότους και όχι από την ανθρώπινη φύση.

Η πλάνη της μετενσαρκώσεως και άλλες σκοτεινές διδασκαλίες διδάχθηκαν από τους δαίμονες μέσω των αρχαίων μαντείων (όπως στο «Νεκρονομικό» της Αιγύπτου και το “Bardo Thodol” των Θιβετιανών)· παρομοίως από  τους δαίμονες διοχετεύτηκαν και πολλές επιστημονικές γνώσεις, διότι οι δαίμονες «διδάσκουν επιστήμες». Οι δυνάμεις του σκότους δημιουργούν ψευδαισθήσεις και παραφυσικά φαινόμενα, λόγω ικανότητος (α) αποδιοργάνωσης της ύλης μοριακώς και (β) της συμπλοκής της φαντασίας με τη συνειδητότητα.

Το κίνημα της «Νέας Εποχής» αποσκοπεί στη δημιουργία (1) παγκόσμιας κυβέρνησης και (2) πανθρησκείας με παγκόσμιο «Χριστό» τον Μαϊτρέια-αντίχριστο. Η παγκόσμια συνωμοσία ενεργοποιεί παγκοσμίως αναρίθμητους οργανισμούς και περίπου ένα δισεκατομμύριο οπαδών, συνειδητών ή μη, και υποκινείται από τις «μυστικές εταιρείες». Η οικολογική κίνηση προέρχεται, πέραν μιάς λογικής φροντίδας για το φυσικό περιβάλλον, από την τάση λατρείας της «θεάς Γής» και από το Βουδισμό. Η αστρολογία χρησιμοποιεί δαιμονικά σύμβολα και οδηγίες, όπως άλλωστε και η κίνηση επικοινωνίας με τα UFO, τα οποία δεν είναι παρά δαίμονες.
Η παγκόσμια συνωμοσία προσπαθεί να αποδείξει επιστημονικά (όπως λ.χ. με τη θεωρία περί δήθεν «μαύρου φωτός») τον μεταφυσικό δυϊσμό (ισότητα καλού-κακού, φωτός-σκότους). Πολλές φορές οι θεωρίες των μάγων συγκρούονται, όπως είναι εμφανές στο γεγονός ότι ο πνευματισμός δήθεν «καλεί τις ψυχές προαποθανόντων ανθρώπων», την ίδια στιγμή που αυτές οι ψυχές υποτίθεται ότι έχουν ήδη μετενσαρκωθεί σε άλλους ανθρώπους. Ο σατανισμός είναι η θρησκεία των δολοφόνων.

  • Στις ερωτήσεις των φοιτητών ο κ. Κουτρουμπέλης απαντά περί των εξής θεμάτων:

(1) Πώς ο ίδιος εξέφυγε από τον αποκρυφισμό· (β) οι κίνδυνοι γι’ αυτόν που θέλει να εκφύγει από τον αποκρυφισμό· μόνο δια των ιερών Μυστηρίων της Εκκλησία είναι δυνατή η απομάκρυνση· (γ) υπάρχει διεθνής συνωμοσία της Νέας Εποχής για μια νέα Παγκόσμια Θρησκεία με παγκόσμιο Χριστό (πανθρησκεία)· (δ) ο αποκρυφισμός των κινουμένων σχεδίων και κόμικς· (ε) διάκριση του επιστημονικού ορθού λόγου των φιλοσόφων και του δαιμονικού χαρακτήρος των αρχαίων μαντείων, που ήταν η τότε γενική και υποχρεωτική – και για τους φιλοσόφους – θρησκεία· (στ) περί αλχημείας· η αληθής δύναμη της μαγείας πάνω στον άνθρωπο δεν είναι εκ της επιστήμης, αλλ΄ εκ της εφαρμογής του «συνταγολογίου» που αποδεικνύει την υπακοή στα πονηρά πνεύματα και απομακρύνει τη βοήθεια του Παντοδυνάμου Θεού· (ζ) κοινά μαγικά στοιχεία σε αποκρυφιστικές λατρείες δια των αιώνων και ανά τον κόσμο, αποδεικνύουν τη δαιμονική προέλευσή τους (όπως η συλλαβή ΟΜ)· (η) ο εγωκεντρισμός ως αιτία της μύησης στη μαγεία· (θ) οι μαγικές λατρείες τυγχάνουν χρηματοδότησης, νομιμοποίησης και προστασίας βάσει μιάς παρεξηγημένης «ανεξιθρησκίας»· (ι) πού οφείλεται η επίδραση των μέντιουμ· (ια) οι μάγοι μπορούν να βλάψουν και σωματικώς κάποιον άνθρωπο, αν αυτός είναι μακράν της Εκκλησίας· οι ίδιοι οι μάγοι παραδέχονται ότι δρούν άλλες δυνάμεις μέσω αυτών (π.χ. ο Uri Geller)· (ιβ) η ψυχοπάθεια ως αποτέλεσμα δαιμονικής δράσης και συμμετοχής του ανθρώπου στον αποκρυφισμό· (ιγ) δεν υπάρχει κακή και καλή, μαύρη και λευκή μαγεία· (ιγ) σχέση ταχυδακτυλουργίας και μαγείας· (ιδ) τα σπουδαιότερα σύμβολα του αποκρυφισμού· (ιε) ο αποκρυφιστής ό,τι κάνει έχει σχέση με την εξέλιξή του κι όχι με τις διαπροσωπικές του σχέσεις· (ιστ) περί λευκής (δήθεν) μαγείας· (ιζ) περί της θεουργίας, δηλ. της μαγείας που χρησιμοποιεί χριστιανικό προκάλυμμα (π.χ. οι αναστενάρηδες)· (ιη) οι πραγματικοί μάγοι δεν ασκούν κερδοσκοπία, αλλά υπάρχει εξάρτησή τους από τη μαγεία· (ιθ) κίνητρο προσέλευσης στο σατανισμό είναι η περιέργεια, όμως υπάρχουν και κυκλώματα που την εκμεταλλεύονται· (κ) η μελλοντολογική ικανότητα των δαιμόνων είναι πάρα πολύ περιορισμένη και δεν οφείλεται σε ειδική ικανότητα, αλλά σε συμπεράσματα βάσει του παρόντος· (κα) το μίσος του διαβόλου ιδιαίτερα κατά των γυναικών· (κβ) η κατάπτωση των ηθικών αξιών και οι αιρέσεις συμβάλλουν στη σημερινή «θολή» κατάσταση, διερχόμαστε τη «μεγάλη θλίψη» (Αποκ. 7, 14)· (κγ) η τέχνη σήμερα κρίνεται από τα αποτελέσματά της· (κδ) η «Λευκή Ιεραρχία», το «Λευκό Αδελφάτο» των Ιμαλαΐων ευρίσκεται πίσω από την παγκόσμια συνωμοσία και τη Νέα Εποχή και δρα μέσω τηλεπαθητικών μηνυμάτων προς τους απανταχού (ψευδο-)«προφήτες» από τον Edgar Cayce μέχρι και τον Benjamin Creme, προετοιμάζοντας την έλευση του «Μαϊτρέγια»· (κε) τί εννοούμε με τον όρο «αποκρυφισμός»· (κστ) περί του Χρίστου από το Γάζωρο των Σερρών και εν ταυτώ περί της διακρίσεως «δαιμονισμού» (απροαιρέτου) και «δαιμονοκαταληψίας» (ηθελημένης)· επίσης περί «τηλεπάθειας», «τηλεκίνησης» και «έκτης αίσθησης»· (κζ) οι ψευδο-επιστημονικές «Παραψυχολογικές Εταιρείες» ισχυροποιούνται μέσω της αλληλο-αναγνώρισής τους· (κη) η πρώτη εμπειρία του κ. Κουτρουμπέλη, με τη «θεά Ίσιδα» των Αιγυπτίων· αναφορά στο περιστατικό «υπερφυσικού» θανάτου 4 μεμυημένων και 2 αστυνομικών στη Γερμανία προ μερικών ετών.



Print-icon 

Login-iconLogin